Hoşgeldiniz ( )
Yorum Yaz
17 Ağustos 2016, 16:58
Mehmet Akif
Yönetici

Sponsorlu Bağlantılar

Bilinçsiz ilaç kullanımının zararları ile ilgili kompozisyon

Sponsorlu Bağlantılar

Bilinçsiz ilaç tüketimi

Bilinçsiz İlaç Tüketimi

Günden güne var olan hastalık sayısı artmaktadır. Hastalık sayısının artması ilaç sayısının artmasına sebep olmaktadır. İnsanlar, zaman zaman hastalıklarının önemsiz olduğunu varsayar ve bilinçsiz biçimde ilaç kullanırlar. Bu durumun zararları kimi zaman göz ardı edilmektedir.

Dünya devamlı gelişmektedir. Bu gelişim teknoloji ile doğru orantılıdır. Teknolojinin gelişmesi sanayileşme ve şehirleşme demektir. Bu durum da çevre kirliliği gibi sorunlara yol açmaktadır. Sorunlar arttıkça insanları fiziksel açıdan hasara uğratan virüsler de artmaktadır. Dünya üzerinde ölüme sebep olan pek çok hastalık vardır. Bu durum kişilerin baş ağrısı, mide bulantısı, öksürük gibi birtakım semptomları önemsiz görmesine neden olmaktadır. Bu nedenle kişiler bazen doktor tavsiyesi olmadan bilinçsiz bir biçimde ilaç kullanmaktadırlar. Ancak insanların unuttuğu bir şey var ki, o da ilaçların kimyasal ürünler olduğudur. Daha önceden içilen ilaçlar sonradan içilen ile tepkimeye girebilir veya kişinin hastalığını tetikleyecek bir madde barındırabilir. Bu durumda çok hafif görülen bir ağrı kesici bile büyük hasarlara sebep olabilir.

Hastalığın küçüğü veya büyüğü olmaz. Küçük bir baş ağrısı büyük bir hastalığın habercisi olabilir. Bu durumda kişi hastalığı geçiştirmemeli ve mutlaka doktor muayenesinden geçmelidir. Kimse kendi başına ilaç içerek bedeninin sağlık durumuyla oynamamalıdır.

Sponsorlu Bağlantılar

Önceki yazımız Bayrak sevgisi ile ilgili kompozisyon konulu makalemizi okudunuız mu?

Buradan Geldiler:
bilinçsiz ilaç kullanımı kompozisyon, bilinçsiz ilaç kullanımının zararları nelerdir
HIZLI CEVAP YAZ

Mesajınız:

Cevap Yaz
Yasal Uyarı
Site İsmi: Forum Klasör
Forum klasor Forum Klasör | Forum Klasör
Sitemizde bulunan tüm yazılar, konular, içerikler yol gösterici nitelikte genel bilgi vermek amacıyla hazırlanmıştır.